DenisePhotos

Alla inlägg under februari 2012

Av Denise - 23 februari 2012 08:45

Hejsan Svejsan.


Just nu har vi NO och jag är som sagt klar med det man ska vara klar med.

Sedan efter NO så har vi bild, sedaaaan tyska och då har vi redovisning..Man skulle vara två och två men jag blev ensam så ska redovisa ensam men jag hoppas att det går bra, är lite nervös men det är inte så mycket att läsa.


Snart kommer jag ändra lite här på bloggen, ny header och så.   


Nu ska jag fortsätta med några andra frågor, byee. 

NO

Av Denise - 16 februari 2012 09:04

Hejhej


Just nu har vi NO, 80 minuters lektion fast vi slutar om 15 minuter. Jag är klar med uppgiften som vi har på oss till nästa vecka, tack snälla mamma för att du hjälpte mig. 


På tyskan ska vi ha redovisning, fast jag vet inte om det ska vara idag men man skulle jobba två och två och skriva om en stad och jag blev själv så kommer få redovisa själv... Men jag har skickat till min lärare om jag får redovisa för bara henne.


Igår hade vi frilufsdag, vi åkte buss till en sjö och där fick vi se hur man räddar någon om man trillar genom isen. Sedan hoppade några i. Jag och min kompis satt där vid sjön och vi tog lite kort. Kan visa sedan. 


Snart ska vi ha bild och sedan är det tyska... Och efter maten har vi matteprov, det kommer gå mycket bra.
Idag slutar vi halv 4...låång dag.


   

Av Denise - 11 februari 2012 21:41

Hej!


Idag har jag,lillasyster,mamma och morfar varit till stora pulkabacken. Jag och lillasyster åkte.Sedan gick vi hem till morfar och drack varm oboy med marshmallows och sedan åt vi pizza, mums!!

Jag och lillasyster har också spelat Wii idag, spelet Just Dance 3 som är jätteroligt!


Jag och pappa tittade på melodifestivalen tillsammans, mamma är hos en bekant och har tjejkväll och lillasyster är hos morfar och sover över. 
Dom som gick till globen tyckte jag var bra! David Lindgren och Ulrik Muther gick till globen, tyckte ni dom var värda vinnare?



   


 

Av Denise - 10 februari 2012 10:00

Hej! Ojoj...det var väldigt länge sedan...


Just nu så sitter jag och en kompis i ett klassrum, min kompis har personligprofil och jag har dansprofil men den var inställd idag så då är jag med henne i klassrummet och sitter vid datorn och kollar runt. 

Dom veckorna jag inte har bloggat så har jag gjort mycket! 

Och så har jag haft prov och sånt..

Senare idag vid klockan två så ska jag och min kompis titta på film och äta chips och popcorn. Ska bli roligt!

Vi ska titta på filmen 17 Again, kommer en trailer på den längre ner.


Sedan har vi svenska sedan är det mat och efter maten så har vi matte och efter det mentorstid sen sluuuut. TODAY ITS FRIDAY FRIDAY!


Här kommer en trailer på filmen:


Har ni sett filmen? Vad tyckte ni om den?  


 

Presentation


Hej.

Jag heter Denise och är 14 år.
Jag är en tjej som tycker om att dansa,fotografera,vara med min familj,släkt & vänner.
Här på bloggen är det bara bilder tagna av mig. :)
Hoppas ni kommer hit ofta. :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur ofta besöker ni denna blogg?
 En gång i veckan
 Varje dag
 Dethär är första gången
 Flera gånger i veckan

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bilder

         
    

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards