DenisePhotos

Alla inlägg under mars 2012

Av Denise - 17 mars 2012 11:40

HEJ


Igår efter skolan så gick jag och min kompis en lite promenad. Vi gick till kiosken med min lillasyster och köpte slush.
När jag kom hem hjälpte jag mamma att göra pizzadeg och när den hade jäst klart så la jag,mamma och lillasyster på mumsiga saker på pizzan.  När den var klar så åt hela familjen den. Den var jättegod!

Någon timme efter det så hade vi fredagsmys med gottigott! 

Idag är det Lördag! Och det är inte långt kvar fram till Påsklovet!!!


 
FOTO: JAG (Denise)     

Av Denise - 11 mars 2012 19:53

Hejhej!!


Idag har jag, min familj och min morfar åkt till Stockholm och hälsat på min morbror och hans sambo. Det blev hemmagjorda hamburgare till mat och marrängswisch till efterätt, mums!  

Igår var jag och mamma på stan och shoppade lite. Jag köpte en snygg tröja! Och sedan blev det Subway mackor till lunch som vi åt hos min morfar. 


Jag fixade en ny header till bloggen. Men kvalitet blev inte såååååå bra..


Om ni vill se bilder som jag har tagit så hittar ni det HÄR


    

Presentation


Hej.

Jag heter Denise och är 14 år.
Jag är en tjej som tycker om att dansa,fotografera,vara med min familj,släkt & vänner.
Här på bloggen är det bara bilder tagna av mig. :)
Hoppas ni kommer hit ofta. :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur ofta besöker ni denna blogg?
 En gång i veckan
 Varje dag
 Dethär är första gången
 Flera gånger i veckan

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bilder

         
    

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards